Przeskocz do treści
JBmotocykle.pl
JBmotocykle.pl

JBmotocykle.pl

Restauracja zabytkowych motocykli

  • O mnie
  • Kupię motocykle
  • Kontakt
  • Moje renowacje
Opublikowane w 17 września 2012 przez admin

kola i elementy aluminiowe

Kola motorynek, obudowy, dekle – wszystkie aluminiowe elementy trafiaja do szkielkowania :

KategorieMotorynka Pony 50 M2, Romet Pony 50-M-2

Nawigacja wpisu

Poprzedni wpisPoprzedni Silnik
Następny wpisNastępny Silnik rozebrany

Moje renowacje

  • BMW 1802 1973
  • BMW M3 E36
  • BMW R2 seria 1
  • BMW R35 1957
  • BMW R35/2
  • BMW R45 1981
  • DKW E206 1926
  • Dniepr MT11
  • Dresch MS604 250cc
  • Ford Taunus 2d 1967
  • Honda CB92 Benly 125
  • IFA BK 350
  • Iż 49
  • Jawa 250 353/04 Kyvacka
  • Jawa 250 Kyvacka 1957
  • Jawa 250 Perak Typ 11
  • K750 – 1959
  • M72
  • Moto Guzzi Lodola 235 GT
  • Motobecane 125L
  • Motorynka Pony 50 M2
  • MZ ES250/1
  • MZ ETZ 250 1989
  • Panonia 250 1960
  • Romet Komar 232
  • Romet Komar 2320
  • Romet Komar 2350
  • Romet Ogar 200
  • Romet Pony 50-M-2
  • Rower z Silnikiem WSK Gnom
  • Royal Enfield 350
  • SFM Junak M10
  • SFM Junak M10 – Biały
  • SFM Junak M10 1961
  • SFM Junak M10 1963
  • SFM Junak M10 Eksportowy
  • Silnik rowerowy MAW
  • Simson AWO Sport 425s
  • Simson Awo Sport 425s 1958
  • Simson Awo Sport 425s 1959
  • Simson AWO Turist
  • Simson Awo Turist 2
  • Steinwinter 250L
  • Suzuki GT750
  • Suzuki Re5 – 1975
  • Victoria KR 20 ZBL
  • WSK 125 1975
  • WSK 125 B1 1969
  • Zündapp KK200 1935
Dumnie wspierane przez WordPressa