Ocena stanu i demontaż

Jeżeli motocykl jest kompletny, udaje sie uruchomić, należy możliwie jak najdokładniej przejrzeć jego stan techniczny. Po upewnieniu się, że mamy sprawne hamulce oraz oświetlenie wykonajmy przejażdżkę.  Pozwoli nam to poznać motocykl, jego słabe i dobre strony oraz da obraz, na których elementach musimy skupić większą uwagę, a które wymagają jedynie odświeżenia. 

Moja MZ ma kilka nieoryginalnych podzespołów. Pierwsze co rzuca się w oczy to nie oryginalne amortyzatory tylne ( chiński zamiennik) oraz zniszczony tłumik ( efekt zapewne kilku przewrotek) 

Do wymiany na pewno będzie spawany podnóżek, szkło licznika oraz przewód hamulca przedniego.

Kartery silnika podczas remontu zostały wypiaskowane, co jest sporym błędem. Faktura bardzo szybko się brudzi i wygląda bardzo matowo. Opowiem o tym w następnych postach. Rozbieramy i katalogujemy :

20