Silnik gotowy

Remont silnika zakonczony.  Silnik pracował, jednak spore problemy byly ze skrzynia biegów. Zaczelismy od rozbiórki i segregacji podzespołow, ktore nadaja sie do dalszej reanimacji i takich, ktore ida na zlom. Pozniej kartery zostały wyszkiełkowane. Wymienilismy tuleje, kola zebate, cala skrzynie biegow, spawalismy karter ( uszkodzone przez pierwszy bieg). Mamy nowe sprzeglo, tarcze, łancuch, koła rozrzadu. Nowy zestaw tłok – cylinder – pierscienie. Wał jak i glowica po kompletnej regeneracji w warsztacie Braci Sikorskich – Auto-Szlif w Krakowie ( oczywiscie polecam!)

Iskrownik z elektronicznym przerywaczem oraz pradnica po kompletnej regeneracji w Cyklo w Warszawie. Oczywiscie komplet nowych łożysk, uszczelniaczy, uszczelek. Nowy chrom na wybranych elementach, pozostale z nierdzewki. Silnik prezentuje sie tak :